een tweede reis in Iran
Foto’s 61 - 80 van 310 |
-

Brug in de Elburz bij Firuzkuh.
-

Het hoogplateau bij Firuzkuh.
-

Kleurencombinatie en een extra locomotief in Firuzkuh.
-

Elburz
-

In de trein.
-

We draaien in het Elburzgebergte.
-

Plooiing.
-

Er is water. Met de hoogte wordt het ook groener.
-

Ik heb het voor deze foto.
-

Het wilde westen in Iran.
-

Dasht-e-kevir
-

Met de trein naar de Kaspische zee. Na Teheran volgt de woestijn (Dasht-e-kevir).
-

Jamal Teheran
-

Kale paca
-

Een goed werk ten voordele van den kinderen.
-

Visa voor Turkmenistan en Oezbekistan !
-

De eerste sneeuw boven de stad is er al (op 3670 meter).
-

Deze hoogspanning hangt wel zeer laag en maakt een prikkelend sissend geluid.
-

Zie je wel dat augurken niets anders dan komkommers in het zuur zijn !
-

Een vreemd nieuw museum in Teheran.

