Kirgizie
Foto’s 141 - 160 van 382 |
-

De gouddelvers beginnen aan het verlof.
-

Mijn `kerststal` is klaar voor de heilige nacht ! Ik ben er toch blij mee.
-

Het kerstmenu.
1 reactie -

De avond valt in Tamga
-

Tamga
-

Dit is een mooie foto van het meer Issyk-Kul
-

Al wandelend van Tosor naar Tamga.
-

Tosor en zijn boomgaarden
-

De cowboy is eeuwig onderweg.
-

Het Issyk-Kul meer in Tamga.
-

De compositie is van nature geslaagd hier.
-

Het kot links is mijn slaapplaats. Mijn `Oma en Opa` wonen in het witte huis.
-

De groene deur geeft toegang tot mijn favoriete plek op kerstavond.
-

Zo een verwarmingselement heb ik nog nooit gezien. Wel zeer efficient.
-

Tamga : meer paarden dan autos.
-

Dat is een mooie datsja.
-

Tamga is een voormalig militair kuuroord.
-

Eerder koud water in het meer Issyk-Kul. Zeker geen zwembeurt vandaag.
-

Spelen met het diafragma.
-

Links zie je de twee uiteinden van het Karakolmeer.

